עיצוב פנים דירות

הדירה שאנו גרים בה היא המפלט שלנו. בתוך חלל הדירה שלנו אנו אוגרים אנרגיות חדשות ונקיות לקראת הימים הבאים. אנו שוהים בדירה לצד האנשים הכי יקרים לנו והחלל שלה אמור לספק לנו את כל הצרכים האישיים. לכן יש חשיבות גדולה לעיצוב דירות פנים, רצוי שהעיצוב יהיה מותאם לצרכים של כל הנפשות בבית, בהתאם לטעמם האישי ובמסגרת התקציב הקיים.

בנוסף, רצוי שהסגנון העיצובי יהיה מודרני וחדשני ויכיל בתוכו מגוון של טכנולוגיות ונוחות עיצובית. מעצבי פנים דירות ידעו ליצור קו עיצובי ואלגנטי בין כל החללים בבית ולבחור את הרהיטים בקפידה כמו את פינת האוכל במטבח, מערכות הישיבה בסלון, תאורה מתאימה ועוד.

עיצוב פנים של החלל המרכזי                                                                                                          

חלל הסלון הוא החלל הראשון בו נתקל בכל פעם שנפתח את דלת הכניסה של הדירה שלנו, עיצוב פנים של חלל הסלון הוא עיצוב שאמור להשרות מיד תחושה חמה של בית, לא משנה מה יהיה הסגנון העיצובי שייבחר, בסופו של דבר, הרוך והחמימות יבואו לידי ביטוי באמצעות מערכות ישיבה איכותיות, רצפת פרקט, וילונות, כריות, תאורה חמה, שטיח אלגנטי, פופים ועוד מגוון של פריטים שיהיו פזורים בחלל. על מנת שהתוצאה של כל הפריטים תחבור לכדי אווירה הרמונית יש חשיבות גם לסידור של כל פריט בחלל, לבחירה של חומרי הגלם ושילוב אסתטי של מכלול הצבעים.

למה מעצב פנים?                                                                                                          

מול כל מעצב פנים עומדת המטרה של תכנון ושינוי של החלל בהתאם לדרישות הלקוח ולשאיפותיו,  הוא זה שידע להעניק פתרונות לבעיות שצצות במבנה עצמו, הוא ידע להתחשב בכל התנאים מסביב ובצרכים של הלקוח ובהתאם לזאת ליצור חללים רלוונטיים מבלי לחרוג מהתקציב הקיים.

נכנסים לדירה חדשה? מחפשים מעצבת פנים שתסייע לכם בעיצוב יעיל ואיכותי? זקוקים למעצב שיידע לקלוע לטעם ולסגנון האישי שלכם? שרונה גרינברג מעצבת פנים תדע להתחשב בצרכים וברצונות שלכם, ולא פחות חשוב- במגבלות התקציב שברשותכם, שרונה מגיעה עם ניסיון רב בעיצוב ובתכנון בתים, דירות, משרדים ועוד.

 

 

גלילה לראש העמוד
צור קשר

נשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם:

דילוג לתוכן