איך בוחרים מעצבת פנים?

בחירת מעצבת פנים לבית אשר תעצב את כל או חלק מהבית שלכם, היא משימה לא פשוטה. בתור מוטב ולקוח, אתם רוצים שהכול יהיה מושלם, אחרי הכל אתם עומדים לחיות זמן לא מבוטל עם התוצאות, כך שאין מקום לטעויות. לאחר שזה נאמר, התפקיד שלכם הוא למצוא את האדם או החברה הטובים ביותר לביצוע העבודה – אך איך בוחרים מעצבת פנים? כדי להצליח במשימה, עליכם לעשות מספר צעדים:

  1. זהו את הסגנון שלכם – לפני שאתם מתחילים לראיין מעצבי פנים, עליכם לדעת מה הסגנון שלכם. אם אתם מעט מבולבלים, קחו את הזמן והסתכלו באתרים שונים אשר עשויים לעזור. חשוב שתדעו מהו הסגנון האישי שלכם, על מנת שתוכלו לשכור את האדם הנכון לעבודה. למעצבים רבים יש את הסגנון הייחודי שלהם, למרות שהמעצבים הטובים ביותר צריכים להיות מסוגלים להתאים את עצמם להעדפות האישיות שלכם.
  2. הסתכלו על תיקי עבודות – נניח שיש לכם מושג כללי של מה אתם מחפשים וזיהיתם כמה עיצובים אשר תואמים את הסגנון שלכם. נסו לגלות קצת יותר מידע עליהם ובחנו את תיק העבודות שלהם. הסתכלו מה הם ייצרו ונסו לדמיין את עצמכם חיים באחד מהחללים הללו.
  3. קבעו תקציב – חשוב מאוד לדעת מה התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים בעיצוב/שיפוץ – כדי שלא תמצאו את עצמכם משקיעים סכום כסף גדול מדי בעיצוב. מעצבים מסוימים גובים מחיר קבוע עבור השירותים שלהם, בעוד אחרים קובעים את המחיר לפי גורמים משתנים. בנוסף, התקציב יסייע לכם לסנן מועמדים מסוימים (אלו שלא נמצאים בטווח התקציב שלכם) ולצמצם את האפשרויות שלכם.
  4. הפגשו עם המעצבים – לאחר שצמצמתם את האפשרויות שלכם למספר שמות, הגיע הזמן להיפגש פנים מול פנים. מרבית המעצבים לא גובים תשלום עבור פגישת הכירות או פגישת ייעוץ, אך למרות זאת מומלץ לשאול בטלפון, בעת קביעת הפגישה, האם כרוך בה תשלום.
  5. שאלו הרבה שאלות – במהלך פגישת ההיכרות/ייעוץ, שאלו שאלות על: לקוחות איתם ניתן ליצור קשר לקבלת המלצות, הכשרה, ניסיון, השירותים אותם יספק המעצב, העלויות, משך הפרויקט וכל שאלה מקצועית אחרת העולה בראשכם.

אם אתם מחפשים מעצבת פנים מקצועית, אמינה ומוכשרת, צרו קשר עוד היום.

 

גלילה לראש העמוד
צור קשר

נשמח לעמוד לשירותכם!
השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם:

דילוג לתוכן